معتوقیّه

شعرهایی است که معتوق حسین می‌خواند / درد معتوق فقط عاتق او می‌داند

معتوقیّه

شعرهایی است که معتوق حسین می‌خواند / درد معتوق فقط عاتق او می‌داند

  • ۰
  • ۰

مست و پر اندیشه ام زآتش دیدار تو

سوختنت پیشه ام از غم بیداد تو

در دلم آهنگ تو، در دلم آشوب تو

آتش اندیشه ام زین همه رخداد تو

در سر من سایه ات در دل من آیه ات

شرذه ی این بیشه ام زآتش فریاد تو

هم دل و هم آتشم ساکن شهر غم است

هم سخن نغز من داد خداداد توست

ای که بدون تو عشق؛ معنی و مفهوم هیچ

معتق بد عادتت کودک حداد توست

  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • معتوق حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی