معتوقیّه

شعرهایی است که معتوق حسین می‌خواند / درد معتوق فقط عاتق او می‌داند

معتوقیّه

شعرهایی است که معتوق حسین می‌خواند / درد معتوق فقط عاتق او می‌داند

  • ۰
  • ۰

دارم از اندوه و درد و آه می‌میرم امیرم

دارم از اشک و غمت آرام می‌گیرم امیرم

 

در دلم جز عشق تو ای مهر زیبارو ندارم

در سرم جز هوی تو آیینهی یا هو ندارم

 

در سرم اندر تنم در سینهام عشق تو دارم

در سرایم ای صنم جز چشمت و ابرو ندارم

 

مهر تو در آسمان سینهی من تاب دارد

ای عزیزم چشمم اندر هجر تو سرداب دارد

 

در صفا و مروه و در عشق و در آتش روانم

سوی سوگ یار، خود را سوی آتش می‌کشانم

 

معتقا در دل چه گویی؟ وهم داری از خصالش...

محو شو اندر حسین آن‌گه بگرد اندر جمالش

  • ۹۸/۰۱/۰۵
  • معتوق حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی